Diensten

Wij zorgen voor de volledige
boekhouding & belastingaangiften voor ZZP'ers

Wij werken met professionele software met talloze mogelijkheden die uw bedrijf kan gebruiken om te groeien. U heeft bijvoorbeeld de optie om een breed scala aan KPI’s & gegevens live te raadplegen op uw laptop, tablet of smartphone. Daarnaast maken wij gebruik van moderne oplossingen om het proces van informatie aanleveren en versturen gemakkelijker te maken, zodat uw focus dan ook ècht naar uw bedrijf kan. Denk hierbij aan een beveiligde cloudomgeving, volautomatische bankkoppeling, bonnetjes scannen en versturen met een smartphone app, en het automatiseren van periodieke facturen voor uw eigen klanten.

Werkwijze

1. Het verzamelen & verwerken van uw gegevens

Uw gegevens verwerken wij na aanlevering zorgvuldig in onze boekhoudsoftware, waarna u de cijfers van uw onderneming live kunt bekijken in uw eigen online omgeving. Wij verzorgen vervolgens al uw belastingaangiften.

2. Kwartaalaangiften

Elk kwartaal versturen wij dan tijdig voor u de aangifte omzetbelasting (ofwel genoemd BTW aangifte) naar de Belastingdienst, en ontvangt u van ons een kopie met instructies om het bedrag te voldoen of het bedrag te ontvangen. Uiteraard worden deze gegevens meegenomen op uw balans, en zorgen wij dat de Belastingdienst uw aangifte in goede orde ontvangt.

3. Jaaraangiften

Wanneer de lente om de hoek komt kijken dient elke zelfstandige ondernemer zijn inkomsten op te geven bij de aangifte inkomstenbelasting. Al uw benodigde gegevens verzamelen wij om uw aangifte inkomstenbelasting compleet en accuraat in te vullen. Vervolgens worden alle mogelijk fiscale voordelen voor u gecontroleerd en afgetrokken van uw belastbare winst. Denk aan hypotheekrenteaftrek, ondernemersaftrek, persoonsgebonden aftrek en meer.

4. Tussenpersoon voor de Belastingdienst

Wij zullen waar nodig als intermediair optreden als contactpersoon voor uw fiscale zaken. Dit betekent dat u niet alleen de boekhouding uit handen neemt, maar ook het stukje communicatie met de Belastingdienst ten behoeve van uw onderneming.

5. Advies, Sparren & Samenwerking

Het is belangrijk voor ons om een duurzame samenwerking met onze cliënten te vormen. Met meer dan 5 jaar ervaring in de dienstverlenende sector zien wij het belang in van een mutuele samenwerking en het aandacht geven aan de wensen van onze cliënten.

Boekhouding uitbesteden?

Klik dan op de button en vul de korte vragenlijst in. Wij zullen vervolgens z.s.m. contact met u opnemen.

Deze ondernemers waren je al voor...

Kylie Shireen Evertse
Kylie Shireen Evertse
2024-02-18
Goede ervaring met Surie Administratie. Fijn contact, altijd een snelle reactie. Behulpzaam bij al je vragen, geeft goed advies en uitleg. Aanrader!
Iqra F
Iqra F
2024-01-08
Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met Surie Administratie. Altijd gemakkelijk bereikbaar en ze bieden snelle en uitstekende hulp waar nodig. De vriendelijkheid waarmee ze te werk gaan, maakt het hele proces aangenaam. Een absolute aanrader!
R R
R R
2023-07-31
Alles goed en duidelijk geregeld en top in de communicatie
Anke Brits
Anke Brits
2023-07-31
Hele fijne boekhouder, helpt bij alle vragen die je hebt, geeft ook goeie adviezen. Ook altijd snelle reactie, wat erg fijn is.
melisa chamira
melisa chamira
2023-06-11
Met Surie administratie heb ik een hele fijne ervaring. Altijd goed en snel bereikbaar en helpt je waar nodig. Heel vriendelijk
Anouk Ellianne Koster
Anouk Ellianne Koster
2022-08-15
Branco van Surie Administratie is een hele fijne, persoonlijke boekhouder die met je persoonlijke situaties meedenkt en je goed ondersteunt waar nodig.
Suzan de Jongste
Suzan de Jongste
2022-05-31
Zeer goede en nauwkeurige boekhouder. Doet zijn werk uitstekend en zet altijd een stapje extra voor zijn klanten.

Surie Administratie © 2024
KvK: 83997970 BTW-ID: NL003906045B20